اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در اردبیل/ کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار جهادی است

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در بحث مبارزه و کشفیات انواع مواد مخدر در استان اردبیل به‌عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی شاهد رشد ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان هستیم.

افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در اردبیل/ کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: در استان اردبیل اقدامات مناسبی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام یافته است.

وی افزود: از جمله آن می‌توان به کشف و مبارزه با مواد مخدر به‌عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد که نسبت به سال قبل رشد ۱۰ درصدی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار جهادی بوده و در این راستا تمامی مسؤولان باید در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن گام اساسی بردارند و شناخت شیوه‌های پیشگیری و هم‌چنین بهره بردن از مباحث علمی و تجارب عملی از ملزومات برنامه‌های اجرای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

حسینی تصریح کرد: جهان امروز به‌دلیل رشد سریع تکنولوژی با مسائل و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فراوان درگیر است و هر جامعه‌ای با توجه به شرایط فرهنگی خود با انواع آسیب‌های اجتماعی مواجه بوده و این عوامل تاثیرات مخربی در جامعه دارد.

وی گفت: برای مثال در خصوص مساله اعتیاد که  به‌عنوان یک مشکل فردی و معضل اجتماعی مطرح است و در سطح اجتماعی منجر به از بین رفتن نیروهای فعال جامعه می‌شود، شناسایی علل اساسی و کنترل آنها می‌تواند جامعه را در مسیر سالم قرار دهد.

انتهای پیام/3463/617

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول